Do good. Always.

Do good. Always.

Saturday, June 15, 2013

Nurses' Day!!!


Assalamualaikum.

Lama betul entri ni pending disebabkan musim peperiksaan tempoh hari dan cuti akhir semester seminggu. Ya, aku ada sesuatu yang menarik berkenaan cuti semester hari tu, tapi tunggu dulu lah. Nanti akan diupdate. Hehe. Berbalik kepada cerita asal, hari tu aku ada update pasal free gifts Nurses' Day, kan? Hari ni nak cerita pasal events nye pulak. Tahun ni agak bertuah lah sebab 2 kali kami (individu tertentu sahaja) berpeluang menyambut Hari Jururawat Sedunia. Sambutan pertama tentunya dianjurkan oleh kulliyyah Nursing UIA sendiri, manakala yang kedua disambut di HOSHAS. 




KULLIYYAH OF NURSING, IIUM.


Hehehe... ni je tahu satu-satunya event *aku rasa lah* di mana students hanya datang dengar taklimat dan makan. Yang organize semua pihak atasan kulliyyah macam lectures dan staff. Tu yang aku suka tu. Hehehe. Sambutan ni diadakan di Auditorium Office of Campus Director (OCD). Dan yang menarik, kat luar audi, ada gerai-gerai buat jualan macam bunga, baju, souvenirs dan banyak lagi lah *ni lah padah nya bila lambat sangat baru nak update, pastu lupa*






Kenapa muka Ainsya macam tu? Sebab dipukul oleh saya gara-gara
enggan bergambar bersama. Hahahaha.

Selamat Hari Jururawat kepada mereka, bekas jururawat, dan..... eh, ada
seorang bakal jururawat di situ. Heee...



Senonoh betul mereka ni makan. Hehe.




Untuk yang tersayang.




HOSHAS


Kat sini pulak, kami 'terpaksa' menghadiri sambutan Hari Jururawat ni pada hari terakhir kami posting di sini. Pastu, balik Kuantan lambat (keesokan harinya) *sigh*. Yang ini pun diadakan di auditorium hospital. Tapi agak kecil lah kalau nak sumbat semua staff nurses, dengan pasangan dan anak-anak, dan students macam kitorang ni. Mula-mula kitorang dapat duduk atas kerusi, tapi bila tengok staff nurses yang tercari-cari tempat duduk, kami rasa mereka lebih layak duduk di kerusi kami.






Duduk lah kami beramai-ramai di tangga, pastu sakit pinggang. Hahaha.


Apakah yang berlaku selepas ini??? Nantikan entri yang seterusnya. Muahahahaha. *saja buat suspen*




Special appreciation to : Organizers of both programs, lecturers, staffs, and friends.

2 comments:

  1. salam akak.i hv a few questions. bole bgi email or fb akak. *privacy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. sorry lambat reply, br perasan. email akak: tuanmunirah90@gmail,com. :))
      Glad if i can help you sister ;)

      Delete