Do good. Always.

Do good. Always.

Saturday, December 14, 2013

Mahabbah Grand Camp


Assalamualaikum.

Pada suatu hujung minggu yang hening, erkkk... aku tak tahu nak mula macam mana sebenarnya. Haha. Ni ha nak cerita lah kitorang budak-budak nursing dari Year 1 sampai Year 4 terlibat dalam Mahabbah Grand Camp. Sebelum ni dikenali sebagai Family Grand Camp. Program ni program tahunan diadakan oleh Kulliyyah of Nursing, UIA. Kali ni kitorang bercamping di Kempville Beach Resort, Kampung Kempadang, Kuantan. Dekat je, kat area Tanjung Lumpur. Masa first year dulu, takde pun camping-camping macam ni, kitorang buat Family Day kat dalam UIA je. Ala-ala explorace gitu. Yang macam tu best jugak sebab separuh hari je, tapi camping-camping kat luar UIA macam ni pun best jugak kalau program-program yang diaturkan best lah. Haha. Dan bagi aku, Mahabbah Grand Camp kali ni memang terbaik lah. Rate aku bagi: 4/5. Okay lah tu, kau ingat aku ni pemurah markah sangat ke? Hahahaha~


Decide pergi dengan bas je. Muka-muka final year students.

Tengok beratur panjang sangat untuk registration, bergambar dulu la!

Gila bergambar semuanya.

Ramai lagi okay. Ni baru sebahagian daripada kami.

Oh, Ainsya takde.

With Pakmat, pakcik bas yang sangat sporting.


Haha. Aiminatul Mekwa je kawan rumah Merah yang ada awal-awal ni.

Khalisah kenapa?

My Jirjas Singh and Kapalah!


Aku poyo merajuk makan atas jalan. Haha.


Bersama trofi kemenangan. Menang keeee??? Hahaha






Semua nak bergambar dengan piala lah kaannn???...haha


Pastu, kitorang dibenarkan masuk bilik masing-masing. Aku bertiga Year 4 ditempatkan bersama Year 1 dan Year 3, tapi Year 3 tak nak tidur dengan kitorang kot..hihi.. jadi luas lah sikit space kitorang boleh tidur malam tu. Hahaha.



Sebahagian Final Year students.

Sukaneka pun bermula tengah-tengah panas. Oh banyak gambar budak-budak rumah Kuning lah sebab kamera dengan Aishah. Haha.



Nak ke bendang ke cikk??

Committee cakap tiup bola pingpong masuk gol ni senang gila, tapi apesal
kitorang rasa taaakkkk pun!











Dengan penuh gaya aku berjaya jatuhkan semua botol dengan satu
balingan buah kelapa.Hoho.


Yang tengah tu sister ok, bukan student.Hehe.












Gubahan- indoor games.

Ada kuda kat sini okay. Nama dia ........ errrr.... lupa. haha.

Walaupun aku tak suka pink, tapi warna bunga ni sangat cantik!!!

Oh juniors ku.. Mimi, Yanie..

Kucing sangat banyak di sini, tapi semua penakut!















Bestfriends.



Bye, nak balik dah...




With Queen of the day! Bersama skirt birthday beliau.
Aku dah macam bergambar dengan artis dah.haha










Happy??? Yes, I'm happy... We're enjoyed the Mahabbah Camp!

No comments:

Post a Comment