Do good. Always.

Do good. Always.

Thursday, January 30, 2014

Terkuburnya sebuah impian


Assalamualaikum.

Malu nak cakap tapi adalah aku admire kat seorang mamat ni. Lama dah aku minat, tapi tak pernah cakap pun. Takkan perempuan nak mula dulu kot, buat malu kaum je. Haha. Pastu lama lepas tu, aku dapat tahu dia couple dengan kawan agak baik aku dowh. And sekarang diorang plan nak kahwin dah. Kecewa gila nak guling-guling lah aku. Itulah impian aku yang terkubur macam tajuk kat atas tu. Kesian lah kat aku, tapi kesian lagi kat sape-sape yang baca cerita aku kat atas ni, sebab itu semua rekaan semata-mata! Takde kaitan dengan aku pun. Muahahahahaha :p


Impian aku yang terkubur yang sebenar-benarnya ialah impian aku untuk memiliki handphone baru lah. Haha. Aku kan dah berangan nak ada handphone baru sebab handphone aku sekarang kan dah sengal-sengal pun, tapi still tak di approve oleh ayah. Ayah okay je sebenarnya, tapi bila umi ada kat sebelah, memang habis lah aku. Semua benda dia ungkit nanti, kenapa beli handphone mahal dulu la... hmmm. So, mana-mana individu yang rasa ada duit lebih tak tahu nak bagi sape, tolonglah bagi aku buat beli handphone baru. Nak ada handphone yang smart jugak... sobs sobs sobs :'(


sony-xperia-s

Nak yang ni je... Sony Xperia S, tapi yang ni harga dia RM 1k ++ wuwuwuwu..tak mampu, memang tak mampu.




sony-xperia-e-announced_1354704871.jpg

Yang ni pun boleh jugak. Sony Xperia E pun okay, harga pun okay. RM 400 ++ je. Haha.




So, pleaseee... anyone pemurah nak belikan? Hahahaha. Bye!

No comments:

Post a Comment