Do good. Always.

Do good. Always.

Sunday, May 19, 2013

Gwiyomi bakal nurses...


Assalamualaikum.

Final examination is around the corner, lagi beberapa hari sahaja lagi exam akan menjengah, tapi saya masih di sini, memanjakan diri di hadapan laptop. Teruk, teruk. Jadi, dengan ini saya berazam bahawasanya entri ini merupakan yang terakhir diupdate dan tiada entri baru sehinggalah 5 Jun (hari terakhir peperiksaan)! Yeahhh!!! tetap gila azam kali ni, kan? *padahal kamera dan gambar di dalamnya tertinggal di Pekan, jadi tak boleh nak update kisah baru, muahahahaha*


Bertempat di Pantai Teluk Mak Nik, Kemaman, Terengganu, kami telah melancarkan satu sekuel gambar Gwiyomi secara rasminya! ...... hanya di blog saya! Haha~


1 + 1 = Gwiyomi

2 + 2 = Gwiyomi

3 + 3 = Gwiyomi?

4 + 4 = Gwiyomi jugak??

5 + 5 = Gwiyomi. Are you serious???

6 + 6 = Gwiyomi. Ok, this is crazy!!!


Failed, failed, failed Math kalau macam ni. Semua sama dengan Gwiyomi dah kenapa? Tak paham betul saya dengan fenomena baru dari Korea ini. Dah tu, kenapa saya ikut? Any reasons??? Oh, oucchhhh......................................... 


Ok, dalam pembikinan gambar sekuel Gwiyomi ini, sayalah orang yang paling penat, sebab kena berlari set timer kat kamera dan patah balik sebab nak muka sendiri masuk jugak. Haha. Dann... saya yang paling blur kot, sebab asyik tanya orang, "Eh, ni nak buat macam mana pulak?". Yelah, saya bukan seorang yang minat bendalah pasal Korea ni. Tak mungkin!  Tengok Gwiyomi dalam youtube pun orang dah pelik. Hihi. Itu sahaja untuk entri kali ini. Nah lagu untuk sahabat-sahabat saya semua *macam mereka tengok je. Haha*






Selamat malam (^_^)

No comments:

Post a Comment