Do good. Always.

Do good. Always.

Sunday, May 12, 2013

Free gifts~


Assalamualaikum.


Hm... hmm... hmmm.... hmmm.............. (speechless)


Dah kenapa aku speechless? Dapat free gifts pun speechless? Oh, ok. Memanglah sape tak suka kalau dapat barang free kan. Aku pun suka. By the way, pada hari sambutan Hari Jururawat Sedunia tempoh hari, kami warga Kulliyyah of Nursing, IIUM setiap seorang akan mendapat free gifts daripada kulliyyah. Alhamdullillah, kulliyyah aku murah hati sponsor event ni, kami, students nursing hanya perlu menghadirkan diri sahaja. Hehe. Walau bagaimanapun, oleh sebab aku dah 2 kali terlibat dalam sambutan ini yakni pada tahun lepas dan tempoh hari, satu perbandingan telah berjaya aku temui. Hahaha.


Perbandingan apakah itu? Aku memang sukakan free gifts dan kuantitinya. Hahaha. Kalau Nurses Day 2012 dapat ni:

1. Cupcake yang comel seperti gambar di bawah
2. Nametag holder yang ditempah khas ada logo UIA
3. Pen UIA
4. Memo notes








Pada Nurses Day 2013, dapat:


1. Chocolate stick

2. Pen kilometrico
3. Memo notes



Mana tak sedih nya. Kan berbeza tu. Tapi kena bersyukur kan? Nanti jadi rakyat yang tak bersyukur pulak. Hahaha. At least dapat free jugak. And... lunch nya memang marvellous lah, sampai menjilat jari *seriously*~~ Ada lah kelebihan dan kekurangan kat situ. Mana ada yang perfect kan? Hehe.. Namun, gambar di bawah menunjukkan sebaliknya. Macam banyak je saya dapat kan? Chocs yang lagi dua tu, kawan-kawan yang sayang saya bagi (Khalisah dan Ainsya). Then, yang beg kecik warna kuning tu, junior yang bagi (Hidayah). Thank you semua! (^_^)








Special thanks to Kulliyyah of Nursing, IIUM, lecturers, staffs, seniors and juniors who make the event more memorable.

No comments:

Post a Comment