Do good. Always.

Do good. Always.

Friday, November 8, 2013

Pointless entry


Assalamualaikum.


Just a short entry, because I have to work hard for my assignments, right now. Haha, sape suruh buat lambat-lambat. Asal assignment je, last minute, asal assignment je last minute, macam ni lah jadinya. Wekk, padan muka mung! Hahaha~ Weekend hari tu aku pergi Langkawi. Okay fine, aku tipu. Sempat pulak aku nak terbang ke Langkawi padahal ada camping 2 hari. Camping hari tu best gila lol. Next entry lah aku cerita sebab panjang kot entri pasal camping hari tu. Tapi, conclusion nya, memang best dan first impression aku selalu salah =.=" (sebab aku fikir camping Islamik macam ni bosan)


Hah, bukan main besar aku letak gambar. Coklat kaannn...haha.


Blog aku ni asyik-asyik cakap pasal coklat je kan? Haha, macam aku kisah sangaaattt. Ni ha coklat yang aku kirim kat orang yang pergi Langkawi. Takde duit nak kirim banyak-banyak, banyak ni je mampu beli. Thanks Adah punya kakak! Heeee... Kinder Bueno tu, lepas habis bagi kat orang, last-last tinggal satu je untuk aku. Tapi takpe lah, ada jugak untuk aku. And Kisses, oh aku memang dah lama mengidam nak makan tapi kalau nak beli kat pasaraya, mahal kot!


Okay, aku rasa entri aku kali ni takde point pun. Nak cakap aku beli coklat je. Haha. Bye!





# Madu lebah adalah satu-satunya sumber makanan yang tidak pernah basi!

No comments:

Post a Comment