Do good. Always.

Do good. Always.

Thursday, February 2, 2012

I Miss...


HER.
Yes, I am truly missing her.
Her sweet laugh, her beautiful eyes, and her innocent cute face make me crying in my blanket every time I wanna sleep.
Oh Tuhan. Betapa saya merindui dia. Baru seminggu dia meninggalkan saya untuk bersama dengan ibu bapanya jauh nun di negeri Bumi Kenyalang. Saya sudah tidak mampu menanggung rindu ini, apatah lagi Ummi yang sedari lahir menjaganya. Berbeza sungguh rasa bila saya yang meninggalkannya di rumah menjadi seorang siswi di UIA Kuantan, dengan dia meninggalkan saya. Sebab, bila saya tinggalkan dia, ianya menjadi satu kepastian untuk saya kembali memeluk dan menciumnya lagi. Tapi sekarang? Adakah pasti dia masih akan kembali kepada pangkuan saya dan keluarga? Ape pun, saya mengharapkan yang positif dan yang terbaik untuknya.





She was only 3 months old at this time.




During Hari Raya Haji last year, she was 6 months old. Chubby kan?





She's beautiful, isn't she??




I want to fly Unie...





Yes, of course you can fly wherever you want to go, my dear. Same goes to me. If I have wings, at this second, I wanna fly to your place, to see and hug you, because I love you so much, more than I love myself. How have you been, honey? How have you been?? Sobs..=((



p/s: 'She', the subject above is refers to my beloved awesome niece, Tuan Asyifa Batrisyia binti Tuan Fakrulhadi a.k.a Kusya, 10 months.

No comments:

Post a Comment