Do good. Always.

Do good. Always.

Thursday, February 16, 2012

Dapat Lagiiii !!

Yeay!! Dapat present lagi. Walaupun birthday saya dah lama lepas lebih kurang 6 bulan yang lepas, saya masih menerima beberapa hadiah istimewa daripada individu-individu penting dalam hidup. Dah masuk tahun baru pun, mungkin hadiah tu untuk tahun ni sekali kot, save budget, kan?hehe. By the way, thanks a lot to them for giving me those presents. I love you so much guys!! You are a part of my life and may we will stay together till the last breath.


Siapa mereka?? Ok, yang bagi teddy bear comel giler kat bawah ni adalah sepupu saya yang cantik jelita. Namanya, Tuan Azuraini Mohd Asri atau saya panggil Ninie saje. Dia ni dah jadi macam adik saya la. Dari kecik saaaaampai sekarang kalau cuti sekolah saya akan ajak dia tidur kat rumah, teman dan main sama-sama. Almaklumlah, saya ni kan anak perempuan tunggal, bosan takde kawan nak main teddy bear sesame. Takkan nak ajak abang-abang tersayang lak kot. Hahaha. Terima kasih bebanyak Ninie bagi Kak Mira *nama panggilan dia kepada saya* teddy bear cute ni. Beli kat Parkway gituuu.




Apa kat dalam ni? Apa ada kat dalam ni?? *suspen*




Cakkkkkk~~~ hehe. Nak bagi nama apa kat ‘dia’ ni eh?



Ok, next. Sweet tak kalau dapat coklat tulis nama kita macam ni?? Mestila sweeeeettttt.. Itulah yang saya rasa terhadap awak, Nur Ainsyafinaz Samsudin. Awak ni sweet jugak eh?hehe. Dah2, ok ni adalah homemade chocolate yang dibuat sendiri oleh empunya badan bernama Ainsya ni. Terharu lebih dowhh. Siap ada riben lagi kat atas tu. Thanks babe! Tahun ni nyer birthday nak ni lagi tau. Tak bagi saya merajuk 44 hari. Haha. Budak Ainsya ni salah seorang dari bestfriends saya la. Kenal dia masa kat Matrikulasi UIA dulu, satu hostel. Kami ada banyak persamaan, especially benda yang kami suka dan tak suka. Best kawan dengan dia ni, sayang kawan-kawannya.


Matric card holder Spongebob yang comel tu pun dia bagi jugak. Tapi segan nak pakai g kelas. Obvious suka kartun. Heee..



Yang last ni pulak, bestfriend saya yang bagi. Bukan hadiah hari jadi pun. Kebetulan dia bagi pada hari yang sama dengan gift yang Ainsya bagi tadi. Jadi, saya ambil gambar dan masukkan sekali dalam entri kali ni. Dia tahu saya peminat tegar coklat, sebab tu dia suka bagi bendalah ni kat saya. Ni first time makan coklat ni, tapi sedaaappp sangat-sangat!!! Thank you Berry (^_^)



Berlatarbelakangkan buku Medical- Surgical Nursing tuuu.. Wahh!




Special thanks to: Tuan Azuraini Mohd Asri, Nur Ainsyafinaz Samsudin, and Blueberry.


No comments:

Post a Comment