Do good. Always.

Do good. Always.

Monday, March 10, 2014

Goodbye Mamai...


 Assalamualaikum.

Semasa aku menulis entri ini, Mamai mungkin dah berada di awan biru, menghayati perjalanan 7 jam menuju ke Sydney. Oh, kapan bisa kita ketemu lagi, sahabat... sedihnya tak dapat hantar awak kat airport. Kalau awak tak balik sini langsung lepas ni, lagi setahun setengah la tak jumpa awak, lama tuuuu... :'( Balik la masa raya okay??? Hmmm... saya tetap sedih. Pape pun, saya doakan awak berjaya mengharungi kehidupan sebagai seorang pelajar dan perantau di negara kangaroo tu okay. 

Kenangan terakhir bersama Mamai dan Che Su, sebelum beliau berangkat.


Nanti ada masa, kita Skype okay? Jaga diri awak kat sana. Mamai... :) Nah, saya nak dedicate lagu ni buat BFF saya ni, Amalina M.F...





p/s: Nanti kalau saya banyak duit nanti, saya melawat awak...hihi.

#PRAY4MH370#


No comments:

Post a Comment