Do good. Always.

Do good. Always.

Wednesday, September 4, 2013

Hanya Aku- Hyper Act


Assalamualaikum.

Lama tak post lagu kan? Buat masa dan ketika ini, aku suka gila dengar lagu ni, banyak kali dengar pun takpe. Walaupun lirik dia agak sukar untuk dihafal, tapi ada aku kisah??? Hahaha. Tak ada maksud tersirat ke tersurat ke terpamplet ke, yang aku suka hanya semata-mata sebab muzik nya yang awesome!!! Lagu jiwang pun aku layan kalau dah muzik nya hebat. 




Setakat ni band yang selalu buat lagu bersama muzik yang hebat bagi aku macam:

1) Linkin Park 
#What I've Done 
#Leave Out All The Rest 
#In The End 
#Faint 
#Somewhere I Belong
#Numb
#dll... (sebab tu aku suka gila LP sebab semua
 muzik diorang sedap didengar di telinga aku)

2) OneRepublic
#All The Right Moves
#Mercy
#Apologize
#All We Are
#Marchin' On
#Secrets

3) MCR
#Welcome to The Black Parade
#Helena
#I Don't Love You
#Na Na Na

4) Green Day
#Wake Me Up When September Ends
#21 Guns
#Boulevard of Broken Dreams
#American Idiot
#Homecoming

5) Muse
#Time Is Running Out
#Starlight
#Supermassive Black Hole
#Can't Take My Eyes Off You

6) Eminem
#Not Afraid
#Mockingbird
#Like Toy Soldiers

7) Ungu
#Percaya Padaku
#Para Pencari Mu
#Tercipta Untukku
#Cinta Dalam Hati

8) Hyper Act
#Hanya Aku
#Harapan
#Ku Tiba Lagi

9) Bunkface
#Through My Windows

10) Letto
#Sebelum Cahaya
#Sandaran Hati
#Ruang Rindu


Pastu, kadang-kadang aku tak faham pun lirik dia pasal apa, and again I just love the music! Haha, sape dengar lagu-lagu aku kat atas tu lagi-lagi yang enam teratas tu mesti pening sebab lagu nya rancak dan sangat bisingggg!!! Kawan-kawan aku semua tak suka lagu aku, sebab diorang kata nanti tak boleh concentrate kalau masa tu tengah bincang apa-apa. Selalu kalau diorang datang bilik, aku akan tanya, "Nak dengar lagu tak?" Jawapan yang MEMANG selalu aku dapat, "TAKNAKKKK!!!". Ha, caps lock siap. Haha. Selain band yang aku senaraikan kat atas tu, banyak je lagi lagu yang aku suka gila macam Kenangan Terindah- Samsons, Laskar Pelangi- Nidji, Where'd You Go/ Believe Me- Fort Minor, Only One- Yellowcard, Only One For Me- Maher Zain dannnn lain-lain...banyak sangat tak mampu den nak tulis semua. Haha..


Ok, setakat itu sahaja. Nanti sambung lagi, bye! =)

No comments:

Post a Comment