Do good. Always.

Do good. Always.

Friday, June 8, 2012

Sanggupkah

Sanggupkah? Sanggupkah?? Sanggupkah???
Oh, hari ni secara rasminya merupakan hari terakhir saya berpijak di bumi compartment B, Mahallah Talhah 2, 2.4, IIUM Kuantan. Sungguh sayu rasanya hati ini. Pergh, tetibe rasa pandai beremosi la pulak saya ni.
Taknak!!!! Ayat pertama yang terpacul dari mulutku tatkala mengetahui kami students Nursing Year 2 kena pindah ke mahallah lain yang letaknya jauh nun di dalam hutan, penuh dikelilingi kera liar *eh, over la pulak describe nya, teehee..* Tapi apakan daya, saya insan yang lemah, tak mampu melawan takdir. Terpaksa weyh, terpaksa..=((
Tapi saya tak sanggup, tak sanggup meniggalkan bilik saya yang terbest di alam semesta ni. Kalau Malaysia ada musim panas dan lembap sepanjang tahun, bilik saya tambah lagi satu …… musim bunga!!!! Caya tak, caya tak?? Hrmm, tak caya sudahlah. Yang penting saya bangga dengan bilik saya. Bilik yang strategik, orang dating kat pondok bawah pun aku Nampak oooo, tapi bukan sengaja intai ok. Hehehe. Malas la nak cerita banyak, tak mampu tahan perasaan. Huh.










Ha, kan da cakap ada musim bunga kat depan bilik saya. Depan bilik saya je, bilik orang lain tak de tau. Best kan bilikku?



p/s: Sori la meja bersepah, masa ni tengah buat assignment yang berlambak tu, pastu serabut kepala otak, saja ambik gambar merapu macam ni. At least ada kenangan. Haha. 

No comments:

Post a Comment