Do good. Always.

Do good. Always.

Thursday, September 22, 2011

Selamat Hari Jadi Adik!!!

Hari ni, 21 September 2011 hari jadi adik Aziem a.k.a Tuan Aziem Fakrullah Bin Tuan Sukri. Hari ni genap umur dia 12 tahun. Tapi tak cukup umur untuk kawen ye??haha.. Pagi-pagi subuh lagi dia dah hantar 1 mesej pendek berbunyi,

Kakak. Hari ni hari jadi adik.

Ya sayang ya, kakak ingat. Adik kan tidur awal malam2 macam mana kakak nak wish pukul 12?? Lepas adik mesej kakak terus telefon adik kan? Itu tandanye kakak sayang adik sangat2 *tetibe je jiwang dengan adik sendiri* hehehe.

Pagi tadi,

Saya: Hello???

Adik: Hello kakak…

Saya: Adik, adik tengah buat ape tu? Tengah bersiap nak g sekolah ke? Semalam tidur pukul berapa?? *tak wish pun haha*

Adik: semalam tidur pukul 9. Ni tengah bersiap la ni.hehehe.* adik sy suka gelak tak tentu pasal*

Saya: Happy Birthday Adik!!!!!

Adik: Thank you!!!

Saya: Adik nak hadiah ape?

Adik: Ermmm…..*lame dia fikir*… nantilah Adik pikir dulu, nanti Adik bagitau kakak.hehehe. *amboi3, sukanye dia boleh pilih hadiah sendiri, jangan mintak Ferrari sudah, tak mampu den*




Adik paling rapat dengan abang long.. Muka pun nak dekat sama kan?



Adik dan Cookies, his niece..=))



Ni kat depan waterfront Sarawak



Pastu Adik bagi telefon kat Kusya, my lovely daughter. Umi cakap Kusya cari mane datang suara saya, pastu nak makan handphone. Rindu sama Kusya maaa…. Sangat3..=((

No comments:

Post a Comment