Do good. Always.

Do good. Always.

Saturday, April 20, 2013

5 jam...


Assalamualaikum.

Entri kali ini hanyalah gambar-gambar mengenai 5 jam kami tunggu bas tak sampai-sampai semasa program gelandangan tempoh hari. Gambar masa genlandangan ada dah kat FB, so tu yang malas nak upload kat sini pulak. Bosan menunggu, kami (me and my besties) ambil keputusan untuk bergambar kenangan. Gambar-gambar yang terdapat di bawah hanyalah gambar saya dan kawan-kawan baik sahaja. Jadi, biar saya sahaja yang tengok. Huahuahuahua.


Masa ni tengah semangat lagi tunggu...hehe.

Pastu tahu bas lambat sikit sampai, saya teman budak berdua, Ainsya
dan Jijah pergi klinik, sebab mereka tak sihat :(


Oh ya! Saya sememangnya seorang bekas pesilat Silat Cekak Hanafi dan Silat Gayung Fatani. Tapi saya lagi suka silat cekak, sebab ianya lebih kepada seni mempertahankan diri daripada sebarang ancaman manusia dan binatang *tetibe ko nak bersilat  dengan binatang dah kenape*, manakala silat gayung merupakan silat persembahan. Ha! jangan main-main, nampak je saya lemah-lembut.... eh? 


Ini basikal saya! Maaf, warna kuning memang tak ada :((


Nak buat tugu sebenarnya, tapi nampak macam psiko je kan sorang-
sorang..hahaha.

Di hadapan tasik UIA.


Cantik kan warna tasik UIA?


Si Harry Potty bersama broom nya yang tak boleh
terbang.






Ok, dah panas-panas bergambar kat luar tu, kami lepak dalam surau.




Huh, what a day for us, kan? Tapi, alhamdulillah.. Walaupun selepas 5 jam, kami tetap meneruskan program yang dirancang dengan baik. Tahniah untuk semua!





Thanks to my besties... I won't forget what you have done (in good way), and all of our memories together till the end of my life. May our friendship will last till Jannah. In sya Allah...

No comments:

Post a Comment